Tehnici de manipulare a mintii, oamenilor, femeilor, tehnici de manipulare sentimentala, manipularea in vanzari
Cele mai noi tehnici in arta manipularii

Zapaceste-i. Tehnica de manipulare

1



Am o fetita de 2 ani si 4 luni. In urma cu multi ani (nu sunt chiar atat de multi totusi, sa nu exageram) am absolvit o Facultate de Jurnalism. Cu siguranta va intrebati ce legatura este intre aceste doua propozitii, asa ca intram direct in subiect. La scoala am avut un curs care se chema exact ca in titlul nostru: "Tehnici de manipulare". Tot felul de teorii pe care, sincer, le tratam cu totii cu foarte mult sictir si superioritate. In fond ce nevoie aveam noi sa invatam cum e cu manipularea cand o traiam zilnic? Ei bine, timpul a trecut si am ajuns in zilele noastre. Zile in care fetita mea (2 ani si 4 luni, nu uitati) imi da lectii de manipulare in fiecare seara. Pe care, evident, nu le tin pentru mine si le dau mai departe.


Daca nu-i poti convinge, zapaceste-i.
Incepe lin, cu cateva triluri primavaratice. "Multi ani traiasca, multi ani traiasca, laaaa muuulti aniii". "Tati, canti cu mine multi ani traiasca?" "Cant tati...multi ani traiasca, laaa muulti aniii". "Acum vreau tort. De nuca". �Pai de unde tort, tati. Cand o sa fie ziua ta, in iulie". "Nu, acum e ziua mea, vreau tort". "Nu e tati ziua ta acum, cum sa fie?" "Pai nu mi-ai cantat multi ani traiasca? Vreau tort". Tort nu primeste ea, dar de o prajitura tot se lipeste.

Articolul original se afla pe Manager

1 comentarii:

Împotriva MARII MANIPULĂRI nu te poţi opune pentru că aceasta se bazează pe surprindere şi se manifesta prin eludarea voinţei tale. Tehnicile manipulatorii ce pot să functioneze chiar şi împotriva voinţei tale sunt, spre exemplu, tehnicile de manipulare ale minţii şi ale psihicului.

Cititi pe blogul meu:
Marea Manipulare: Forta care eludeaza vointa
http://foc-in-agora.blogspot.de/2012/03/marea-manipulare-forta-care-eludeaza.html

Trimiteți un comentariu