Tehnici de manipulare a mintii, oamenilor, femeilor, tehnici de manipulare sentimentala, manipularea in vanzari
Cele mai noi tehnici in arta manipularii

Cuvantul minune : Aveti sau ai dreptate

0


De fiecare data cand primesti o reclamatie, exista un cuvant minune care, daca il folosesti, creaza baza potrivita pentru un dialog ulterior: ‘Aveti (sau Ai) dreptate…’. Urmat, ideal, nu de o constatare de-a ta, ci de repetarea, cuvant cu cuvant, a cuvintelor spuse de reclamant.

Ai dreptate, se pare ca n-am reusit sa venim la ora promisa.

Aveti dreptate, e jenant.

Aveti dreptate, tinand cont de ce astepatari aveati de la noi, e normal sa simtiti asta.

Aveti dreptate, va intelegem. Si noi, daca eram in locul Dvs., faceam la fel.

Aveti dreptate, si imi pare rau, sincer, sa aud asta.

Aveti dreptate, si imi pare rau ca aveti aceasta parere despre noi.

Ai dreptate draga mea, si sper sa nu se mai intample.

Asa e, ai dreptate, si imi pare rau. Imi cer scuze.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu