Tehnici de manipulare a mintii, oamenilor, femeilor, tehnici de manipulare sentimentala, manipularea in vanzari
Cele mai noi tehnici in arta manipularii

7 sfaturi sa fiti sunati inapoi de clienti

0



De multe ori atunci cand va sunati clientii va izbiti ori de mesageria lor vocala, ori de o secretara care pare ca s-a jurat sa nu va lase sa ajungeti la seful ei. Si-atunci lasati un mesaj si asteptati ca (potentialul) client sa va sune inapoi. Ceea ce, asa cum stim cu totii foarte bine, nu se intampla.

Cu toate acestea, exista cateva tehnici de vanzari care forteaza putin mana clientilor. Ele nu sunt imbatabile si nu va garanteaza un rezultat in 100 % din cazuri, dar va ajuta sa va convingeti mai usor clientii sa va sune inapoi.

1. In prima propozitie pe care o spuneti nu rostiti numele dvs., ci numele cunostintei comune care v-a recomandat clientul respectiv.

Spre exemplu nu spuneti "Buna ziua, numele meu este Radu Popescu.", ci "Buna ziua, Paul Ionescu, cunostinta noastra comuna de la ..., mi-a sugerat/recomandat/spus sa va sun". Iar cand incheiati conversatia spuneti: "Asa cum v-am spus si la inceput, Paul Ionescu, cunostinta noastra comuna, mi-a sugerat/recomandat/spus sa va sun".

2. Precizati foarte clar si specific care este scopul apelului dvs.

Spuneti spre exemplu "Ar fi exceptional daca mi-ati putea spune ce parere aveti despre oferta pe care v-am trimis-o acum 2 saptamani".

3. Spuneti (potentialului) client de ce este in avantajul lui sa va returneze apelul telefonic.

"Atunci cand ma veti suna, va voi explica cum poate produsul nostru sa va reduca cu pana la 15 % actualele costuri pe care le aveti cu materiile prime."

4. Comunicati clientului ca discutia telefonica nu va dura mai mult de x minute.

5. Formulati-va mesajul cat mai concis, indiferent daca mesageria vocala sau secretara il inregistreaza. Acest lucru comunica indirect ca nu sunteti un "vorba-lunga".

6. Rostiti clar, fara sa va grabiti numarul dvs. de telefon atat la inceputul mesajului, cat si la sfarsit.

7. Ori de cate ori va sunati un (potential) client fiti pregatit sa ii lasati un mesaj in caz ca nu raspunde. In acest fel nu veti fi luat prin surprindere.

Sursa : Manager

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu